woensdag 9 januari 2013

DDachon Anja ruilhandel

Ik heb een DDachon geruild met Anja voor een hangmand van macramé (knoopwerk).
Zij wilde een DDachon met een zacht stofje. Dat had ik niet en dus heeft zij haar winterjas gegeven. Hieraan zat al een capuchon, die heb ik in takt gelaten, zo kan de capuchon nog steeds dicht met de drukkers.
Deze das is wat langer zodat je je handen in de zakken kunt steken als je op de fiets zit. Zeer fijn in de lente en herfst wanneer handschoenen nog net te warm zijn. De zakken heb ik overgezet van de winterjas op de das.
Het leek mij heel erg mooi om de rand in knal oranje te maken.
Ik ben zeer, zeer tevreden over de kleurcombinatie, gelukkig stemde Anja hiermee in!







De manden zijn gemaakt van visserstouw uit Senegal en zijn verkrijgbaar in allerlei kleuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten